Dutch stories

Het verhaal komt binnenkort. Ik heb last gehad van een gebrek aan ideeën over het verhaal. Ik weet nu hoe ik het in elkaar wil zetten. Verwacht binnenkort een verhaal over Frenkie en Matthijs (en misschien nog wel iemand...)

Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt zijn van jongs af aan al bevriend met elkaar. Hoewel de een nu in Spanje voetbalt en de ander in Duitsland is het contact altijd goed gebleven. Regelmatig komen ze bij elkaar over de vloer om een gezellige tijd te hebben. Zo ook vandaag. Matthijs heeft toestemming van zijn club om een paar weken eerder op vakantie te gaan en zodoende kon hij een bezoekje plannen bij Frenkie.

Aangekomen bij de riante villa van Frenkie, bood Frenkie Matthijs meteen wat te drinken aan. Frenkie vertelde dat hij de komende dagen alleen thuis was, omdat Mikky en hun zoontje voor een paar dagen naar Nederland waren. Mikky deed dit wel vaker en dat is tot nu toe alleen maar goed geweest voor hun relatie. Nadat ze hun drankje ophadden gedronken, nodigde Frenkie Matthijs uit om te gaan zwemmen in zijn zwembad. Matthijs vertelde dat hij geen zwemkleding had meegenomen. Frenkie liet weten dat het ook niet had gehoeven. Hij zwemde altijd naakt. Frenkie trok daarop zijn broek naar beneden en omdat hij geen boxershort aan had, kwam zijn grote pik van 20 centimeter tevoorschijn. Matthijs was hier zichtbaar van onder de indruk en trok op zijn beurt ook al zijn kleding uit. Een mooie bijgschoren lul van 17 centimeter kwam om de hoek kijken.

Na een aantal banen te hebben gezwommen, klom Frenkie uit het zwembad en het viel Matthijs op dat hij een lichte stijve had. Matthijs vroeg aan Frenkie hoe dit kwam en Frenkie moest toegeven dat het hem wel geil maakte dat ze met z’n beide naakt aan het zwemmen waren. Frenkie dacht meteen terug aan de tijd dat ze een trio hadden met Donny van de Beek. Matthijs gaf toe dat het een hele geile tijd was en hij wilde dat nog wel een keer beleven. Aangezien Donny er niet was, stelde Frenkie voor om elk aar eens goed hard te neuken.

Matthijs kwam ook uit het zwembad en ze zoenden elkaar rustig op de mond. Na enkele minuten werd het zoenen heviger en daalde Frenkie af naar de borstkas van Matthijs. Hij nam één voor één de tepels inzijn mond en zoog er hevig aan. Hij daalde nog verder af en ging via zijn navel verder naar zijn pik. Hij nam het gevaarte in één keer in zijn mond en begon hem af te zuigen als een bezetene. Matthijs haalde op een gegeven moment zijn pik uit de mond van Frenkie en beval Frenkie op zijn knieën te gaan zitten. Op deze manier kon hij het kontgat van zijn kameraad goed beginnen te likken. Na een poosje stak hij er meteen twee vingers in. Frenkie schreeuwde het uit van genot en schreeuwde dat Matthijs direct zijn lul er in moest stoppen.

Matthijs drukte zijn lul in de reet van Frenkie en begon meteen ineen hard tempo te pompen. Frenkie kreunde er op los wat Matthijs een reden gaf om hem nog harder te neuken. Na een kwartier in een hoog tempo geneukt te hebben, hield Frenkie het niet meer en spoot met vier stralen sperma over zijn eigen lijf. Matthijs spoot even later ook zijn lading over het gespierde lichaam van Frenkie.

De jongeman die de tuin onderhield had het gekreun ook gehoord en wilde even kijken of ze nog bezig waren. Onder het excuus van dat het zo warm was, wilde hij ook even zwemmen. Ook hij trok al zijn kleding uit en hij had een mooi gespierd lichaam, waar geen haartje op te bekennen was.

Na een paar baantjes beviel Frenkie hem het zwembad uit te komen voor opnieuw een stevige neukbeurt. Omdat Frenkie al een keer was gekomen, duurde het nu ietsjes langer voordat hij weer kwam. Dit zouden ze vaker moeten doen….

Als je verzoekjes hebt, post ze dan maar (het liefst wel met namen er bij. Dat maakt het voor mij stukken makkelijker)

Door persoonlijke omstandigheden (het is niet al te erg, maar ik praat er liever niet over) zal het verhaal pas tegen het einde van deze maand komen

Even een update van mijn kant. Het is totaal geen goed nieuws wat ik hier ga typen. Mijn vader (was ernstig ziek) heeft vandaag te horen gekregen dat er opnieuw een tumor bij hem is ontdekt. Het is nog allemaal pril en ze moeten nog alles onderzoeken, maar het is duidelijk dat het verhaal even op zich laat wachten. Gelieve mij niet te pb'en over hoe het gaat. Het verhaal zal ooit een keer gepost worden.

• Wow
Reactions: 1972_EGR
Het is alweer enkele weken geleden dat ik positief nieuws heb gekregen over mijn vader. De plek die ze eerder als tumor aanzagen (en waar mijn vader ook wel van uit ging), bleek een chronische ontsteking. Hierbij het eerste deel van een nieuwe serie.

Quin (van der Zeeuw), Gio (Latooy), Enzo (Knol), Matthyas (Matthy van de bankzitters), Levy Jansen en Don (de Jong) hebben besloten om een eigen youtube-kanaal te maken met content voor de jonge volwassenen. Ze zijn bij elkaar gekomen in het huis van Enzo om daar te bespreken wat ze precies willen gaan opnemen. Aangezien Enzo een ruim huis heeft, hebben ze besloten om een paar dagen daar te verblijven en zo mogelijk al enkele video's op te nemen.

Omdat ze pas in de middag aankwamen bij het huis van Enzo besloten ze deze dag als verloren te beschouwen en eens gezellig te gaan barbecueën. Enzo had genoeg vlees in huis gehaald en ook de drankjes waren heerlijk gekoeld. Na heerlijk te hebben gegeten stelde Quin aan Enzo voor om samen alles op te ruimen. De twee kennen elkaar al een behoorlijke tijd aangezien de zus van Quin de ex van Enzo is. De twee hebben al veel samen beleefd. Nu was Quin toch wel benieuwd hoe het apparaat van Enzo er uit zag. Enzo kende totaal geen schaamte tegenover Quin en liet zijn pik van zeventien centimeter zien. Enzo vond dat Quin ook zijn lul moest laten zien en Quin stemde daar mee in. Hij haalde een bijna even grote lul uit zijn boxershort. Enzo merkte op dat de lul van Quin niet helemaal slap meer was. Nu wisten ze van elkaar dat ze bisexueel zijn.

Enzo vroeg aan Quin of hij ervoor kon zorgen dat hij ook een stijve zou krijgen. Quin bedacht zich niet en stopte een vinger in de reet van Enzo. Enzo gaf een zachte kreun en toen Quin er een tweede vinger bij stopte en hem begon te vingeren, was de lul van Enzo binnen de kortste keren stijf. Het geval wil dat ze enkele jaren geleden ook al eens elkaar geneukt hadden. Dat was uit pure nieuwsgierigheid. Nu zijn ze volwassener geworden. De verleiding bleef er echter al die jaren om het nog eens te doen. Aangezien de rest van de boys aan het omkleden waren, stond er niets in de weg om het nogmaals te doen.

Aangezien de heren beide volledig naakt waren, begon ze elkaar voorzichtig te zoenen. Al snel werd de zoen heviger en na een tijdje daalde Enzo af naar beneden om Quin eens goed af te lebberen. Eerst zoog hij aan de tepels, waarop Quin enigszins begon te kreunen. Langzaam daalde hij af naar het gespierde buik van Quin. Hij draaide rondjes met zijn tong rondom zijn navel wat Quin heerlijk vond. Daarna nam hij de lul zonder problemen in zijn mond en begon hem als een bezetene af te zuigen. Quin is wel wat gewend, maar in zo’n tempo had hij nog niet mee gemaakt. Hij liet weten dat hij nu zijn beurt was en ook hij begon als een malle Enzo af te zuigen. Daarna vond Quin dat het tijd was om Enzo eens goed hard te neuken. Hij zette zijn lul tegen het gat van Enzo aan en drukte hem bijna in één keer er in. Met ferme stoten vulde hij met zijn pik de reet van Enzo. Enzo hield dit niet lang vol en spoot na zes minuten al drie ferme stralen sperma op zijn eigen gazon. Quin hield het nog vijf minuten langer vol, maar ook hij schoot zijn stralen sperma op het grasveld.

• Like
Reactions: Joesiena