Gay Sauna Nederland (Dutch)

bartsbasement

Cherished Member
Joined
Dec 11, 2022
Posts
53
Media
0
Likes
279
Points
313
Sexuality
80% Gay, 20% Straight
Gender
Male
Hi all,

Ik zit er al een tijdje over na te denken om naar een gay sauna te gaan, lijkt me wel geil. Vind het alleen nog al spannend haha.

Welke sauna's raden jullie aan? Ik woon zelf in Tilburg, dus die omgeving zou het fijnst zijn, maar wat verder weg mag ook. En raden jullie aan om een eerste keer met iemand samen te gaan, of juist alleen?

Meer aanbevelingen/tips etc. zijn welkom! :)
 
  • Like
Reactions: CuriousN

GogogoJoseph

Sexy Member
Gold
Platinum Gold
Joined
Aug 21, 2021
Posts
14
Media
0
Likes
25
Points
273
Location
Netherlands
Gender
Male
Hi all,

Ik zit er al een tijdje over na te denken om naar een gay sauna te gaan, lijkt me wel geil. Vind het alleen nog al spannend haha.

Welke sauna's raden jullie aan? Ik woon zelf in Tilburg, dus die omgeving zou het fijnst zijn, maar wat verder weg mag ook. En raden jullie aan om een eerste keer met iemand samen te gaan, of juist alleen?

Meer aanbevelingen/tips etc. zijn welkom! :)
Hee! Ben je inmiddels al geweest? T Herenhuis in Antwerpen is wel okay. Als je wat jonger publiek wil kan je beter naar Nieuwezijds in Amsterdam.

Je kunt gewoon alleen gaan, niks geks aan
 

tom-geeraerts

1st Like
Joined
Mar 6, 2024
Posts
1
Media
0
Likes
1
Points
3
He
Hee! Ben je inmiddels al geweest? T Herenhuis in Antwerpen is wel okay. Als je wat jonger publiek wil kan je beter naar Nieuwezijds in Amsterdam.

Je kunt gewoon alleen gaan, niks geks aan
Het herenhuis is momenteel minder te beleven door werken (de bovenverdieping met de cimea en de kotjes is nog even afgesloten door werken)
 
  • Like
Reactions: RickNL