Hey, I 19M just moved to Munich and am looking to finally explore my sexual side and lgbt culture here if anyone can "guide" me

asdf12341

Superior Member
Media
0
Sexuality
80% Gay, 20% Straight
Ich war noch nie in Bars, LGBT Festivals etc. aber ich glaube es ist endlich die Zeit für mich damit zu engagieren. Ich komme aus Australien also Entschuldigung für mein Deutsch lol. Im Grunde genommen habe ich niet wirklich diese LGBT Kultur erlebt, und jetzt möchte ich sie a bissl entdecken.

Ich bin auf der Suche nach jemandem, der mich begleiten könnte, da ich nicht wohl dabei fühle, zum ersten Mal allein zu gehen. Ich studiere an der Uni, also idealweise bist du in einem ähnlichen Alter.

Danke fürs lesen :)

Ich war noch nie in Bars, LGBT Festivals etc. aber ich glaube es ist endlich die Zeit für mich damit zu engagieren. Ich komme aus Australien also Entschuldigung für mein Deutsch lol. Im Grunde genommen habe ich niet wirklich diese LGBT Kultur erlebt, und jetzt möchte ich sie a bissl entdecken.

Ich bin auf der Suche nach jemandem, der mich begleiten könnte, da ich nicht wohl dabei fühle, zum ersten Mal allein zu gehen. Ich studiere an der Uni, also idealweise bist du in einem ähnlichen Alter.

Danke fürs lesen :)
Welcome

• Like
Reactions: caddymac
Welcome to LPSG!

If you are brand new here, please remember that it takes five posts, two days before some features unlock, ie. starting conversations etc.

If you have any site related questions, don’t hesitate to ask us in the Support Center
Support Center

If you’d like to verify and receive a free gold membership, check out the Verification Forum
Photo Verification Requests

Need a map to the site? Check out the Guide.
Lpsg Guide

And familiarize yourself with the rules, :)
LPSG Rules

Remember to have fun and play nice!

The LPSG team