Who knows what he looks like anymore lol he literally changes body every week. No but for real I think if you look at his YouTube videos that will show a more accurate body shape (I hope)
Ahahah I just discovered him, and saw photos of him with not less than 10 different levels of physical form, from totally ripped gym rat to big belly hunky bear, and everything in between... that's a little bit weird LOL
Anyway, I would love to see his cock. A lot, in any of his 27 different levels of fitness.
Anybody knows if he's straight/bi/gay?
Perguntei uma vez e me falaram que não era ele nessa foto, mas a cada foto dele de cueca que postam aqui, eu me convenço do contrário, principalmente aquelas que ele está meio "armado". Pau cabeçudo, as veias, o sacão, os pêlos...se não é ele, alguém sabe quem é? Quero saber pq tenho muito tesão nessa foto aff
Perguntei uma vez e me falaram que não era ele nessa foto, mas a cada foto dele de cueca que postam aqui, eu me convenço do contrário, principalmente aquelas que ele está meio "armado". Pau cabeçudo, as veias, o sacão, os pêlos...se não é ele, alguém sabe quem é? Quero saber pq tenho muito tesão nessa foto aff
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.