- Media
- 0
- Sexuality
- 100% Gay, 0% Straight
Die mag men nauw gaatje wel eens vullen
Die mag men nauw gaatje wel eens vullen
Toon eens screens van die gesprekken?Er moet toch iets zijn van Conner Rousseaj of iemand die hem geneukt heeft, die gast stuurt zo makkelijke via instagram als een knappe gay man hem stuurt en wilt altijd afspreken om geneukt te worden hij zegt steeds dat hij bottom is en wilt sex echt waar hem al een paar keer gestuurd met nep accout
Ja, k ben nu ook wel curieus... En hij stuurt dan nooit foto's van zichzelf ofzo?Toon eens screens van die gesprekken?
Hmmmm… Ook al is het een knappe man; heeft hij zijn bekendheid mee, alsook een charismatische kant; het is enorm fout van je om meerdere fake accounts te maken om beeldmateriaal van hem vast te krijgen.Er moet toch iets zijn van Conner Rousseaj of iemand die hem geneukt heeft, die gast stuurt zo makkelijke via instagram als een knappe gay man hem stuurt en wilt altijd afspreken om geneukt te worden hij zegt steeds dat hij bottom is en wilt sex echt waar hem al een paar keer gestuurd met nep accout
Ja een keer zijn ass heb ik gezien maar kon niet screenen natuurlijkJa, k ben nu ook wel curieus... En hij stuurt dan nooit foto's van zichzelf ofzo?
Heb ik niet meer staan mijn account is verwijderdToon eens screens van die gesprekken?
Niet heilig beginnen doen als je op deze site is je deelt nudes dus je bent sws al verkeerd bezigHmmmm… Ook al is het een knappe man; heeft hij zijn bekendheid mee, alsook een charismatische kant; het is enorm fout van je om meerdere fake accounts te maken om beeldmateriaal van hem vast te krijgen.
Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe hij er verder uitziet gezien het een aantrekkelijke man is… Maar op zo’n manier mensen misleiden en misbruiken… Gaat er los over. Zeker gezien de watertjes die hij reeds door moest zwemmen (waarvan natuurlijk sommigen aan zichzelf te wijten zijn), zeker als het gaat over zijn seksualiteit…
Wat sturen jullie dan zo al en waarom nooit afgesproken?Er moet toch iets zijn van Conner Rousseaj of iemand die hem geneukt heeft, die gast stuurt zo makkelijke via instagram als een knappe gay man hem stuurt en wilt altijd afspreken om geneukt te worden hij zegt steeds dat hij bottom is en wilt sex echt waar hem al een paar keer gestuurd met nep accout
Je kan het voorbeeld geven en al sharen wat je hebtWie wil er nudes delen van bv stuur me wie je hebt en dan kunnen we ruilen heb er wel een paar staan
Geen probleem hoor ik zal alles delen dat ik doorgrstuurd krijg gedaan met dar geheimzinnig gedoenJe kan het voorbeeld geven en al sharen wat je hebt
Als je een foto zou screnen zou hij niks meer sturen e snap jevelen beweren iets te hebben van "connor" of gezien te hebben maar er is niemand die gescreenshot heeft of iets te delen... das pas raar...
Er zijn genoeg programmakes waar da mee kan hoor zonder dat er melding komt Xrecord bvb ;-)Als je een foto zou screnen zou hij niks meer sturen e snap je