zoekertje_leuven
Experimental Member
I wish! Hij noemde zich toen "Daan Tibert". Kweet nimeer of het via bullchat was of via een van de vele Nederlandstalige sites die nu niet meer bestaan.heb je er geen foto meer van?
I wish! Hij noemde zich toen "Daan Tibert". Kweet nimeer of het via bullchat was of via een van de vele Nederlandstalige sites die nu niet meer bestaan.heb je er geen foto meer van?
Zijn daar beelden van dan?En Gilles van Bouwel dan?
Op basis van het patsergedrag gok ik van niet. Mijn ervaring is da dingen gelijk dikke auto, veel lawaai, ambetant doen, hangjongerendrang, etc. dat dat betekent een kleine paal. Er zijn uitzonderingen, maar toch. Kdenk ook dat na die aantijgingen van ongepast gedrag, em wss zelfs op grindr geen nudes meer stuurt. Wel jammer natuurlijk!Iemand iets van Conner Rousseau? Ik vraag me echt af of zijn lul groot is.
Laat ons hopen toch eens iets te zien. Ben wel benieuwd naar zijn lul en of hij (veel) schaamhaar heeft . Hij is niet mijn type qua persoonlijkheid maar hij is wel best knap.Op basis van het patsergedrag gok ik van niet. Mijn ervaring is da dingen gelijk dikke auto, veel lawaai, ambetant doen, hangjongerendrang, etc. dat dat betekent een kleine paal. Er zijn uitzonderingen, maar toch. Kdenk ook dat na die aantijgingen van ongepast gedrag, em wss zelfs op grindr geen nudes meer stuurt. Wel jammer natuurlijk!
Lekker gast. Speelt lekker met zijn kont hmm..tommy de cooman
Iemand meer?Best benieuwd naar Gilles De Schryver of Joren Seldeslachts
Is er meer van hem?Jamie Deblieck
Waar ben je hem op tegengekomen? Heb echt een crush op SamSam de bruyn
Ik denk da iedereen die hier wel wil zien, maar gaat wss aartsmoeilijk zijn om terug te vinden!Hey! Ik heb ooit eens een masturbatie video gezien van dziubi van blind getrouwd maar ik heb die daarna nooit meer teruggevonden... Het was echt best een lange video, gezicht en lichaam volledig in beeld gebracht met de webcam van de laptop denk ik. Heeft iemand tips waar ik die terug kan vinden? PM me of reageer hieronder! XXX eeuwige dankbaarheid
Mss dat iemand hem nog wel opgeslagen heeft. DM altijd welkomIk denk da iedereen die hier wel wil zien, maar gaat wss aartsmoeilijk zijn om terug te vinden!
Is echt groot geschapen heb er geen foto's van maar mocht het ooit eens aanschouwen ;pJamie Deblieck