Floris 1
Experimental Member
- Media
- 0
- Sexuality
- 69% Straight, 31% Gay
Waar??1 rukvideo van hem gezien. Wel matige kwaliteit.
Waar??1 rukvideo van hem gezien. Wel matige kwaliteit.
Volgens mij wel, maar hij blijft er niet steeds over posten. Hij heeft het een keer gedeeld, and that’s it. Snap ik ook wel want verder is het niemands zaak om er mee bezig te zijnWeet iemand eigenlijk of Berend-Jan nou wel echt bi is? Hij had toen ooit zo’n video gemaakt, maar nooit verder over gehoord en die video is weg volgens mij.
Nee dat is ook heel logisch, maar zag laatst iemand hem beschuldigen van queer-baiting dus was even benieuwd of dit dus zo was, ik vond het al zo gekVolgens mij wel, maar hij blijft er niet steeds over posten. Hij heeft het een keer gedeeld, and that’s it. Snap ik ook wel want verder is het niemands zaak om er mee bezig te zijn
Ja dat slaat nergens op. Ik zie hem trouwens ook niks doen waarbij ik mogelijk kan denken oh dit is queer baiting. Maar ja het internet is een rare plekNee dat is ook heel logisch, maar zag laatst iemand hem beschuldigen van queer-baiting dus was even benieuwd of dit dus zo was, ik vond het al zo gek
Waar heb je die gezien? Linkje?1 rukvideo van hem gezien. Wel matige kwaliteit.
Die heeft hier wel opstaan, best groot volgens mijHeeft niemand de video van Quinn ?