GH 2022 - GRAN HERMANO ARGENTINA

Only the production unfortunately has access to this. Would love for most of them to start an onlyfans when they leave. Lots of sex nudity and so on we are missing due to the censoring.
Why censor the best part of the show, what were they thinking?

Sé que cuando la gente dice estas cosas hay un poco de homofobia involucrada, pero en mi caso sí considero que Thiago es gay (o al menos bisexual). Se ve cómo ese tipo de persona curiosa que ni siquiera se da cuenta de sus verdaderos deseos, y lo cubre todo pensando que es un falso juego erótico de machos.

Sé que cuando la gente dice estas cosas hay un poco de homofobia involucrada, pero en mi caso sí considero que Thiago es gay (o al menos bisexual). Se ve cómo ese tipo de persona curiosa que ni siquiera se da cuenta de sus verdaderos deseos, y lo cubre todo pensando que es un falso juego erótico de machos.
This is getting annoying. They put ZERO gay men on this show and that's all everyone, including the house talks about. Why is homosexuality a topic when no gay people are in the house? It's absolutely ridiculous.

• Like
Reactions: Dreamer 86
Para mi también, se le tira encima a todos los chabones constantemente

• Like
Reactions: blade__runner
This is getting annoying. They put ZERO gay men on this show and that's all everyone, including the house talks about. Why is homosexuality a topic when no gay people are in the house? It's absolutely ridiculous.
And why are you so sure of it? Do you know each of them personally? Speculating about other people's sexuality is nasty. How do you know what's going on inside their heads? I think you're the ridiculous one here.