What is this from?
This leaves a bad taste in my mouth... I guess they don't want the free promotion, not that they deserve it anyways...hey guys
I received this message from a random guy there.
But I'm warning you that any post about Dante and Sushi that someone makes, they will report it.
Don't post anything about Dante and sushi
thanks hug
oi pessoal
recebi essa mensagem de um cara qualquer ai.
mais ja estou avisando que qualquer postagem do dante and sushi que alguem for fazer eles vao denuciar.
Nao poste nada do Dante and sushi
valeu....... abraço View attachment 129380241
yeah i get a warning for posting one of their (free) yt live here toohey guys
I received this message from a random guy there.
But I'm warning you that any post about Dante and Sushi that someone makes, they will report it.
Don't post anything about Dante and sushi
thanks hug
oi pessoal
recebi essa mensagem de um cara qualquer ai.
mais ja estou avisando que qualquer postagem do dante and sushi que alguem for fazer eles vao denuciar.
Nao poste nada do Dante and sushi
valeu....... abraço View attachment 129380241
im sorry but ur the most entitled person on this forum, nobody owes u shit bro lmaoThis leaves a bad taste in my mouth... I guess they don't want the free promotion, not that they deserve it anyways...
Verdade a gente não ganha nada divulgando o trabalho deles.Isso deixa um gosto ruim na minha boca... Acho que eles não querem a promoção gratuita, não que eles mereçam de qualquer maneira.
Não aqui essa está fazendo pirataria.Não há literalmente nada de errado em solicitar para não ser postado aqui, lmao.
Sempre avisei as pessoas sobre postá-las principalmente porque elas assistem/envolvem-se com as mesmas coisas que fazemos «aqui».
Ó pessoal do fórum não está fazendo piratariaNão há literalmente nada de errado em solicitar para não ser postado aqui, lmao.
Sempre avise as pessoas sobre postá-las principalmente porque elas assistem/envolvem-se com as mesmas coisas que fazem «aqui».
Who is thisHe posted these in some discord
Thank you! This guy is super annoying and always has been.im sorry but ur the most entitled person on this forum, nobody owes u shit bro lmao