Dat. Die dickpic is toch niet zo echt, vrees ik. Zit een vaag kantje aan. Zijn naam en profielfoto bovenaan de foto lijkt me bewerkt. De foto is goede resolutie, naam en profielfoto vaag.Ooit dickpic gezien, niet mis hoor!
Dat. Die dickpic is toch niet zo echt, vrees ik. Zit een vaag kantje aan. Zijn naam en profielfoto bovenaan de foto lijkt me bewerkt. De foto is goede resolutie, naam en profielfoto vaag.Ooit dickpic gezien, niet mis hoor!
Heeft een grote dickIemand iets van Nathan Deschepper? Mr. World Belgium 2024
Actief op Grindr hehe
View attachment 155076951
Sorry op vrijdag is de herhaling. op donderdag 26 december wordt het al eerder uitgezondenJongens ik heb gehoord dat de musical vrijdag 27 december op tv wordt afgespeeld( play4). Nu kunnen we eindelijk Jelle naakt zien!
Whishfull thinking als we denken de lul van Jelle Cleymans te zien op beeld. Als je dat live zag tijdens de voorstelling zal dat eerder per ongeluk geweest zijn door op en af van het podium te lopen of omdat er toevallig een doorkijk doorheen het decor was op de plaats waar hij stond. Studio 100 zou dit nooit met opzet in beeld brengen voor de dvd opnames. Zijn achterste misschien wel, maar de voorkant zéker niet. Haha. Als het met de bedoeling was dat men echt alles zou kunnen zien had hij wel in volle zicht naakt gestaan. En dan waren er hoe dan ook al beelden 'gelekt'.stuur een screenshot in de groep
Je mag die altijd eens posten of doorsturenOoit dickpic gezien, niet mis hoor!
Het is niet eens een echte foto van hem.Je mag die altijd eens posten of doorsturen
Het was zeker niet per ongeluk tijdens de voorstellingen. Blijkbaar wel niet in elke voorstelling. Maar hij deed het met opzet tijdens een scène. Ik betwijfel inderdaad wel als dit ook zo was tijdens de opnames, zoiets gaat vast niet op televisie of DVD komen.Whishfull thinking als we denken de lul van Jelle Cleymans te zien op beeld. Als je dat live zag tijdens de voorstelling zal dat eerder per ongeluk geweest zijn door op en af van het podium te lopen of omdat er toevallig een doorkijk doorheen het decor was op de plaats waar hij stond. Studio 100 zou dit nooit met opzet in beeld brengen voor de dvd opnames. Zijn achterste misschien wel, maar de voorkant zéker niet. Haha. Als het met de bedoeling was dat men echt alles zou kunnen zien had hij wel in volle zicht naakt gestaan. En dan waren er hoe dan ook al beelden 'gelekt'.
Wat deed hij dan wel met opzet? Nu ben ik benieuwd. Haha.Het was zeker niet per ongeluk tijdens de voorstellingen. Blijkbaar wel niet in elke voorstelling. Maar hij deed het met opzet tijdens een scène. Ik betwijfel inderdaad wel als dit ook zo was tijdens de opnames, zoiets gaat vast niet op televisie of DVD komen.
Ik heb daar recentelijk een van de enige shirtless foto's gepostiemand iets van Aaron Blommaert?
Zoooo lekker die gast
Goh, Niels Destadsbader 2.0 xDZoooo lekker die gast