Belgian celebrities

Loïc is een knappe kerel, maar zijn bulge stelt echt niks voor. Ik denk niet dat zijn lul echt groot is... 😓 Afgaande op zijn opvallende okselhaar denk ik dat hij meer schaamhaar (bosje) heeft dan lul. 😅
Laat ons hopen dat hij een bloedpiemel heeft

Maakt niet uit, hij is knap en is gelukkig méér dan zomaar de inhoud van z'n broek ;)

• Like
Reactions: joeybram
wie wil traden

enzoknol (ball slip)

acid (ball slip + oude foto waar je zijn piemel beetje ziet)

koen degrave

jan decleir

ruben van gucht

filip peeters

nicolas caeyaerts

nathan bouts

geert hunaerts (peter van thuis)

adriaan van den hoof

lnnrrt lmmns

en nog meer
Post het gewoon hier zoals de meeste. Wat is het nut van deze pagina als de helft alles ruilt. Op andere pagina's post iedereen steeds alles.. Waarom doen Belgen hier zo vervelend over. Dat dwaze ruilen altijd. Alsof het flippo's zijn.

Elke keer worden er nieuwe pagina's aangemaakt maar niemand post nog iets. Wat is het nut er nog van? Het begint irritant te worden. Het meeste heeft toch al online gestaan.

Iedereen die nog praat over ruilen en niets post rapporteer ik vanaf nu met het doel geblokkeerd te worden. Dit soort volk is vervelend op een forum als dit.

Jelle D E - B E U L E send me a message via Grindr one day and I wanted to be sure it was him … he asked for my Snapchat and send a video of himself so I knew at that point it was for real.

And it was a blank profile at first on Grindr I got send the album with his picture in it that was closed in like 10 seconds and then we moved to Snapchat for those wondering more details :p

Post het gewoon hier zoals de meeste. Wat is het nut van deze pagina als de helft alles ruilt. Op andere pagina's post iedereen steeds alles.. Waarom doen Belgen hier zo vervelend over. Dat dwaze ruilen altijd. Alsof het flippo's zijn.

Elke keer worden er nieuwe pagina's aangemaakt maar niemand post nog iets. Wat is het nut er nog van? Het begint irritant te worden. Het meeste heeft toch al online gestaan.

Iedereen die nog praat over ruilen en niets post rapporteer ik vanaf nu met het doel geblokkeerd te worden. Dit soort volk is vervelend op een forum als dit.
Klopt, en ik heb al een thread aangemaakt over Ruben Van Gucht

• Like
Reactions: mnjbl and Flyer83