Belgian celebrities

stuur voor trade

enzoknol (ball slip)

acid (ball slip + oude foto waar je zijn piemel ziet)

koen degrave

jan decleir

ruben van gucht

filip peeters

nicolas caeyaerts

nathan bouts

geert hunaerts (peter van thuis)

adriaan van den hoof

lnnrrt lmmns

aster Nzeyimana

jeroen van dyck

axel daeselaire

kulderzipken (michael pas)

matteo simoni

marcel vanthilt

Yemi Oduwale (thuis)

Jasper Heyman

wannes synaeve (mnm)

Francisco Schuster

Matthias vandenbulcke (q music)

sn dnt, ptr v vr en st v smng

matthew michel (ghost rockers)

Sam debruyn

axel witsel

Luca diez (k3)

Jelli florizone ( ROX)

laurens luyten MNM

max verstappen

niels destadsbader

aaron blommaert

kobe ilsen

victor verhulst

ottojan ham

glenn fontein

jelle de beule

qu1n b3zmr

+meer
Post toch gewoon hier Wat is de kans dat iemand nog meer heeft om de delen ? Zo goed als alles is al vroeger gepost

om er dan nog een soort handel vn te maken . Wees een groep persoon en deel hier . Altijd dat ruilen zo komen we nergens

Ik en anderen posten toch ook wat we hebben. Aaron, quin deel het gwn

Post toch gewoon hier Wat is de kans dat iemand nog meer heeft om de delen ? Zo goed als alles is al vroeger gepost

om er dan nog een soort handel vn te maken . Wees een groep persoon en deel hier . Altijd dat ruilen zo komen we nergens

Inderdaad

In andere groepen worden er videos en fotos gedeeld van gasten die zichzelf verkopen op OF en daar moet men dan nog zelf voor betalen maar dat wordt dan wel gedeeld met zn allen, de ene keer die persoon dan een ander

Hier wordt er steeds gesproken over ruilen of niks. Dit zijn dan nog fotos die gelekt werden en of op deze website of op anderen kanalen voor niks openbaar werden gepost, het is maar kwestie vn geluk hebben of je ze zag. ik ben dat handeltje zoals er hier over word gedaan echt zat

doe serieus en deel gewoon. zo niet zwijg dan. elke persoon die nog praat over ruilen maar nooit iets post rapporteer ik (ruilen in dms is ook tegen de regels op lpsg btw) acc geblokkeerd pech, we hebben er in de groep hier sws niks aan

Heb hetzelfde gereageerd via bericht... De foto's die hij heeft om te ruilen, zijn dingen die ik vaak zelf in de originele thread had gedeeld met iedereen. Dan heb je niets meer om terug te ruilen he... :-/