Ik vraag me dan altijd af naar wie die beelden werden verzondenAdriaan van den hoof
Aangezien hij geen sportsokken aan heeft zal het niet eveline zijnIk vraag me dan altijd af naar wie die beelden werden verzonden![]()
ik wil ook wel foto's of video's zien, maar inderdaad er word niets nieuws meer gepost, zonder dat iemand moet ruilen, maar ze kunnen het hier niet zetten jammer genoeg.Ligt het aan mij of zijn BVs veel meer oplettend geworden in wat ze sturen via sociale media? er word gwn niks nieuw meer gepost hier. er lekt niks meer heb ik de indruk, en wat er nog wel lekt krijgen we niet te zien zonder ruilen
ik wil ook wel foto's of video's zien, maar inderdaad er word niets nieuws meer gepost, zonder dat iemand moet ruilen, maar ze kunnen het hier niet zetten jammer genoeg. toch nog hopend op iets nieuws als iemand iets heeft mag hij het zeggen
Bij wie probeer je dan zoal? Uit nieuwsgierigheidIk denk dat iedereen wel iets nieuws wil zien.
Ik probeer wel bij enkele bv’s maar zonder succes tot nu toe. Lijkt idd dat ze voorzichtiger zijn geworden
goeie keuze alvastWard Lemmelijn, Aaron Blommaert, Riad Bahri
Ze kunnen die maken terwijl je stuurtZOUDEN die naaktfoto's hebben ?
ja maar is da echt ? want die stuurt nietsZe kunnen die maken terwijl je stuurt
Die ene gast die laatst wou ruilen zei toch fotos van aaron blommaert te hebben in zn post hier
das waar, leuk daje probeert ;-)Ik kan maar proberen … want als we moeten wachten op diegene die niks willen delen
Tenzij je wat hebt om te ruilen... Ik betwijfel sws wel de aaron blommaert fotosja maar is da echt ? want die stuurt niets
hoe bedoel je ?Tenzij je wat hebt om te ruilen... Ik betwijfel sws wel de aaron blommaert fotos
Je zegt dat hij niks stuurt maar dat weten we niet zeker . Misschien wel als je kunt ruilen want dat was zijn vraag. Als hij na het ruilen niks zou sturen is het sws fakehoe bedoel je ?
Die foto werd recent pas gepost
oei sorry.Die foto werd recent pas gepost