Belgian celebrities

Ligt het aan mij of zijn BVs veel meer oplettend geworden in wat ze sturen via sociale media? er word gwn niks nieuw meer gepost hier. er lekt niks meer heb ik de indruk, en wat er nog wel lekt krijgen we niet te zien zonder ruilen

Ligt het aan mij of zijn BVs veel meer oplettend geworden in wat ze sturen via sociale media? er word gwn niks nieuw meer gepost hier. er lekt niks meer heb ik de indruk, en wat er nog wel lekt krijgen we niet te zien zonder ruilen
ik wil ook wel foto's of video's zien, maar inderdaad er word niets nieuws meer gepost, zonder dat iemand moet ruilen, maar ze kunnen het hier niet zetten jammer genoeg.
toch nog hopend op iets nieuws
als iemand iets heeft mag hij het zeggen

ik wil ook wel foto's of video's zien, maar inderdaad er word niets nieuws meer gepost, zonder dat iemand moet ruilen, maar ze kunnen het hier niet zetten jammer genoeg. toch nog hopend op iets nieuws als iemand iets heeft mag hij het zeggen

Ik denk dat iedereen wel iets nieuws wil zien.
Ik probeer wel bij enkele bv’s maar zonder succes tot nu toe. Lijkt idd dat ze voorzichtiger zijn geworden

hoe bedoel je ?
Je zegt dat hij niks stuurt maar dat weten we niet zeker . Misschien wel als je kunt ruilen want dat was zijn vraag. Als hij na het ruilen niks zou sturen is het sws fake

En ik denk sws niet dat aaron nudes heeft. Of het zouden er moeten zijn van begin of voor zijn bekendheid