this is the typical excuse from a " I'm not a whore man"
Wow, actually go fuck yourself. THAT is your response to a guy saying that it'd be a huge liability to do this stuff? Weirdo behavior. We're all horny here and wish he'd do more but at least we can respect the fact his situation is rough.

Wow, actually go fuck yourself. THAT is your response to a guy saying that it'd be a huge liability to do this stuff? Weirdo behavior. We're all horny here and wish he'd do more but at least we can respect the fact his situation is rough.
LOL. Take it easy man. "His situation is rough" so you know this for a fact only because you read a message. A message from a guy who sells pictures and videos of him naked and would do more for money. I think you need to go outside a little bit more. Don't tell me you also believe things like "I'm only with her because of the kids", "I don't know what's going on with me when I'm with you", "this is the first time I'm doing this".

Algum nude da bunda dele?
Desculpe, @lucasricardoribeiro26 ele me disse que não tira fotos nuas. ele mora em uma pequena cidade do interior do Brasil, onde entendo perfeitamente que não há privacidade nem anonimato. ele iria começar uma página OnlyFans por razões econômicas, mas desistiu rapidamente.

Desculpe, @lucasricardoribeiro26 ele me disse que não tira fotos nuas. ele mora em uma pequena cidade do interior do Brasil, onde entendo perfeitamente que não há privacidade nem anonimato. ele iria começar uma página OnlyFans por razões econômicas, mas desistiu rapidamente.
Que ele tira nude tira sim pq já vazou muita coisa dele eu que perdi

Tem muita coisa dele na Internet mas não com o nome dele aí é difícil de achar mas já acabou aparecendo, mas é sempre mexendo no pau não da bunda
uma pena, porque ele tem uma bunda linda. Vou pegar o que puder dele. obrigado por compartilhar tudo o que você pode encontrar

• Like
Reactions: Mahapralaya