Mathieu Van Der Poel (dutch Cyclist)

laurens-sweeck-of-belgium-and-team-crelan-fristads-on-second-place-race-winner-mathieu-van-der.jpg

mathieu-van-der-poel-of-the-netherlands-and-team-alpecin-deceuninck-celebrates-at-podium-as.jpg

laurens-sweeck-of-belgium-and-team-crelan-fristads-on-second-place-race-winner-mathieu-van-der.jpg
 
Op deze foto's ligt die supergrote piemel steeds zo lekker naar boven, in verschillende standen.
Geldt trouwens ook voor die meneer in doe bruine broek op de laatste foto, maar ik weet jammer genoeg niet wie dat is
 
Op deze foto's ligt die supergrote piemel steeds zo lekker naar boven, in verschillende standen.
Geldt trouwens ook voor die meneer in doe bruine broek op de laatste foto, maar ik weet jammer genoeg niet wie dat is
Die bruine broek is Greg Van Avermaet
 
  • Like
Reactions: Temperature
Hij legt hem iedere keer weer op een bepaalde manier in z'n broek. Soms doet hij dat niet (zie laatste foto) en dan is hij daar gewoon slap. Wat denken jullie? Is hij op de eerste foto's een beetje opgewonden? ;-)

belgian-rider-wout-van-aert-dutch-rider-mathieu-van-der-poel-and-british-rider-thomas-pidcock.jpg

mathieu-van-der-poel-of-the-netherlands-and-team-alpecin-deceuninck-celebrates-at-podium-as.jpg

belgian-wout-van-aert-dutch-mathieu-van-der-poel-and-british-thomas-tom-pidcock-pictured-on.jpg

wout-van-aert-of-belgium-and-team-jumbo-visma-on-second-place-race-winner-mathieu-van-der-poel.jpg

wout-van-aert-of-belgium-and-team-jumbo-visma-on-second-place-race-winner-mathieu-van-der-poel.jpg

wout-van-aert-of-belgium-and-team-jumbo-visma-on-second-place-race-winner-mathieu-van-der-poel.jpg
w.jpg
Zou kunnen, het lijkt een beetje hard
Of zou hij gewoon zo'n vette slappe hebben?
En ik ben het met je eens, je ziet dat hij z'n lul iedereen in een bepaalde stand in z'n broek legt :p
 
  • Love
Reactions: loverbynight