Oh, dan zie je z'n ballen en z'n lul lekker goed liggen, dankjewel!Iets bewerkt View attachment 85472511
Oh, dan zie je z'n ballen en z'n lul lekker goed liggen, dankjewel!Iets bewerkt View attachment 85472511
Oh, dat zou ik niet zo 1-2-3 weten om eerlijk te zijnFoto van het jaar 2022! Ik heb hem wat lichter gemaakt, zodat je nog meer ziet.
Wat is jullie foto van het jaar? View attachment 85633941
Dat moet een heerlijke droom zijn geweestIk heb vannacht over mathieu gedroomd en zijn lul was lang en dik en hij was top
hij legde z'n grote hand nog op je achterhoofd terwijl hij eens lachte en je dieper duwdeOw ja zeker! Helaas kan ik me natuurlijk niet alles meer herinneren maar ik weet nog dat hij echt op mij neer keek terwijl ik hem deepthroatte
Ik kan me zo voorstellen dat die grote lul in de weg zit tijdens het rijden, dat hij 'm steeds voelt.Je zou bijna zeggen dat hij erdoor gehinderd wordt tijdens het rijden
Elkaar in de ogen kijkend, elkaar handen vasthebben, maar ondertussen proberen ze zich voor te stellen hoe de lul van de ander eruitziet.View attachment 88238261
this look between them...
Hij rijdt er wel hard meeIk kan me zo voorstellen dat die grote lul in de weg zit tijdens het rijden, dat hij 'm steeds voelt.
Of misschien is het veel gewicht wat hij meedraagt haha
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel!Ik denk wel dat hij vaak met een halve stijve aan het rijden is en dan ook nog in zo'n strak broekje... Heerlijk